Ny i velforeningen?,glemt passord?,får du ikke epost?

Hei!

Det er nå kommet varsel i postkassene om årsmøte i velforeningen. Fremover ønsker styret å sende ut informasjon via hjemmesidene. For å få kunne lese dokumenter og få automatisk varsel på epost må man være registret bruker.  I dag er det registrert ca. 45 brukere. Med andre ord litt over halvparten av velforeningens husstander. Har ikke du/dere opprettet konto enda, send mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. med adresse og navn.  Man kan bare ha en epost adresse registrert pr. bruker. Passord sendes ut på den registrerte eposten. Passord får man forandret under "min side" under 1.gangs innlogging. Har du registrert deg, men glemt passordet? Benytt "glemt passord". Skriv inn registrert epostadresse for å få nytt passord.

Ber også om at alle sjekker at de har registrert en epostadresse som benyttes i det daglige. Det er flere som benytter en @loqal.no adresse. Denne epostadressen har GET sluttet med. Administrator mottar flere feilmeldinger ved utsendelse av epost.

Har du flyttet, men får epost alikevel? Send en mail til administrator, så vil brukeren slettes.

Administrator

Utskrift